Qui som

EMEN (Escola de Muntanya i Esports de Natura)

És una Federació d'Entitats que agrupa tres entitas: (+)MEC (Medi Ambient, Excursionisme, Cultura), UECC (Unió Excursionista de Catalunya de Cornellá) i Club Atletisme Can Mercader

L'objectiu inicial de la creació de l'Escola de Muntanya ha estat la formació, i volem que sigui per a aquells que més ho necessiten. La nostra entitat posa els mitjans perquè qualsevol persona, siguin quines siguin les seves condicions econòmiques, pugui practicar un esport de primer nivell. Això és donar dignitat als joves.

La Federació d'Entitats té una junta i les tres entitats són els socis.

Compartim locals i despesses en les activitats comunes.

La junta de la federació gestiona l'Escola d'Escalada per a nens i adults, l'Escola de Treballs Verticals i les activitats extraescolars amb col · legis i instituts i entitats juvenils.

Independentment les entitats associades realitzen les seves activitats pròpies.

(+) MEC. es constitueix en entitat el 2006 a partir de les persones que organitzaven Almeda-Montserrat des de l'any 1999.

El nostre model d'entitat no és el clàssic.

En (+) MEC no hi ha socis, no paguem quota, qualsevol pot pertànyer a la nostra entitat, participant com a voluntaris en les activitats o de manera activa en la seva organització. Desenvolupem les nostres activitats en un marc més que organitzat, però sense burocràcia, la burocràcia només treballa per a ella mateixa.

Participem de manera activa en l'organització de totes les activitats organitzades des de l'Escola de Muntanya, així com en l'organització del Almeda-Montserrat i Muntanyes del Baix Llobregat de cita anual.

Consulteu aquesta pàgina web.

El món de les persones es torna cada vegada més petit; per això ser voluntari és mantenir el valor dels nostres drets i responsabilitats.

La Unió Excursionista de Catalunya de Cornellà de Llobregat es va fundar al 1948.

Ens podeu trobar els dimarts de 19 a 20 h.

Edifici PRECSA – 4a. Planta – Parc de Can Mercader

08940 Cornellà de Llobregat

Telèfon: 93 377 32 03

ueccornella@gmail.com

www.ueccornella.cat

Activitats: Alpinisme, escalada, esquí de muntanya, ferrades, senderisme, raquetes i altres esports de muntanya.

Serveis: Tramitació llicència FEEC, biblioteca, assessorament, tutoria d’activitats de senderisme.

CONVENIS DE RECIPROCITAT amb altres entitats, amb l´objectiu que els nostres socis (que disposin de la llicència de la FEEC adient a l´activitat) puguin participar a les seves activitats al mateix preu que els socis.

Entitats adherides: UEC El Prat C.E. ESPLUGUES

Si ens voleu conèixer millor i estar al dia de les nostres activitats que actualitzem cada setmana, visiteu el nostre blog: http://u-e-c-c.blogspot.com.es/

Des de sempre l’Entitat ha potenciat la formació com una eina bàsica per anar a la muntanya amb seguretat, consulteu el nostre calendari de formació (en preparació el calendari de 2017)

Inicialment va ser una idea que va sorgir arrel d'unes converses mantingudes por uns corredors de fons mentre "rodaven " pel parc de Can Mercader cap a la primavera de 1997.

Practicament des de la creació del Club, la idea conductora principal ha estat ben senzilla:

Córrer en aquest oasi natural enmig de Cornellà que es el parc de Can Mercader i participar en el circuit de curses de Catalunya i de fora.